Ring 02323

Kundesenteret er tilgjengelig
24 timer i døgnet, hele året.

Ring 02323 Nettbestilling
Aktuelt

Enkel bestilling med prisvinnende app

Last ned appen Taxifix til din telefon i dag. Send kodeord "Taxifix" til 02323

Bli bedriftskunde

Bestiller dere mye taxi kan et fast kundeforhold til Oslo Taxi være lønnsomt og gi dere mer praktiske rutiner knyttet til taxibestilling og fakturering.

Ny eier i Oslo Taxi

Når du har blitt løyvehaver og skal tilsluttes Oslo Taxi, må du kontakte oss for å booke signeringsmøte.

Telefonnummer til nærmeste bil

Login

Fornøyde kunder er Oslo Taxis livsgrunnlag

I gårsdagens Brennpunkt ble alvorlige saker knyttet til taxinæringen vist. Oslo Taxi mener at dagens regelverk og ansvarsfordeling er en begrensing for næringen. Oslo Taxi ønsker en reell bestemmelsesrett over hvem som kjører for oss.

Oslo Taxi er i dag prisgitt at riktige myndigheter har gjort gode kontroller av løyvehaverne og sjåfører før de kommer til oss. Samtidig jobber vi kontinuerlig med å forbedre våre kundetjenester, og ferske tall viser at det nytter; Oslo Taxis kunder har høy kundetilfredshet og tillit til selskapet.

Kundene viser høy tilfredshet

Oslo Taxi opplever kunder som er trofaste tilhengere av sentralens tjenester, og har en stadig økende kundetilfredshet*.

Sentralens årlige kundetilfredshetsanalyse viser følgende:

  • Oslo Taxis passasjerer har en kundetilfredshet på 84 %. Kvinner som har besvart undersøkelsen har en tilfredshet på 85 %.
  • Flere kvinnelige enn mannlige passasjerer svarer at de er svært fornøyd/tilfreds.
  • 80 % av Oslo Taxis passasjerer svarer at de har tillit til sentralen. 84 % av kvinnene som har besvart undersøkelsen svarer at de har tillit til Oslo Taxi som selskap.

- Vår kundetilfredshet viser en helt annen virkelighet enn den forbrukerrådets tall viser. Det er store forskjeller mellom sentralene, og en tur med Oslo Taxi er ikke det samme som en tur med en annen sentral, sier adm. dir. Bjørn Rebne.

* Tall fra fersk kundetilfreshetsanalyse utført av Opinion i 1. kvartal 2015.

Oslo Taxi er i dag prisgitt at riktige myndigheter har gjort gode kontroller av løyvehaverne og sjåfører før de kommer til oss. Samtidig jobber vi kontinuerlig med å forbedre våre kundetjenester, og ferske tall viser at det nytter; Oslo Taxis ...

Les mer

Oslo Taxi er prisvinner!

I årets første måneder har bestillingsappen TaxiFix vunnet to priser!

Oslo Taxis kampanje «Hva med en holdeplass rett i lomma?» vant bronse i kategorien Datadrevet markedsføring under Max Marketing Mix 2015. På bildet viser Cristin Vernan stolt frem beviset på at Salg, Marked og Kommunikasjonsavdelingen gjorde en kjempejobb med kampanjen, sammen med Bouvet Reklamebyrå! Gratulerer!

Under reiselivets "Oscar-utdeling", HSMAI-prisene, ble Oslo Taxi i januar i år hedret som årets digitale vinner. Vi er strålende fornøyd med at bestillingsappen Taxifix har blitt en så stor suksess!

Juryens begrunnelse var som følger: "I kategorien Den Digitale Vinner ønsker juryen å hedre en aktør som har forstått hva det vil si å bruke teknologi for å gjøre livet enklere for kundene sine. Det årets vinner viser tydelig er at de forstår hva som skjer, og hvilke trender og muligheter som ligger i gode digitale løsninger. Et tastetrykk på mobilen er alt som skal til for å bestille tjenesten de har å tilby. Juryen er imponert, og mener at årets vinner har alle forutsetninger for å møte den konkurransen som kommer fra aktører som benytter seg av helt nye forretningsmodeller. Prisen for Årets Digitale Vinner går til Oslo Taxi, for sin bestill taxi-app."

Oslo Taxis kampanje «Hva med en holdeplass rett i lomma?» vant bronse i kategorien Datadrevet markedsføring under Max Marketing Mix 2015. På bildet viser Cristin Vernan stolt frem beviset på at Salg, Marked og Kommunikasjonsavdelingen gjorde en ...

Les mer
Taxikalkulator.no