Ring 02323

Kundesenteret er tilgjengelig
24 timer i døgnet, hele året.

Ring 02323 Nettbestilling

Kundeservice

Vi setter pris på all tilbakemelding fra kundene. Vi jobber alltid med å forbedre tilbudet vårt, og oppfordrer deg til å ta kontakt hvis du har noe på hjertet.

Taxi ikke møtt?

Benytt vårt reklamasjonsnummer 22 38 85 90 dersom bestilt taxi ikke kommer i henhold til avtale. Det er 15 minutter gjensidig ventetid på forhåndsbestilt taxi.

Avbestille forhåndsbestilling?

Ring 22 38 85 90. Husk at avbestilling må skje senest 30 minutter før bestilt hentetidspunkt. Biler bestilt direkte kan derfor ikke avbestilles.

Hittegods?

Våre biler er instruert til å levere hittegods til politiet innen 12 timer av endt vakt. Hittegods kan leveres på samtlige politistasjoner, og det er ukentlig innlevering til hittegodskontoret på Grønland, tlf 02800.
Send e-post om hittegods.

Andre henvendelser pr. e-post

Misfornøyd? send mail

Fornøyd? send ros

Spørsmål? send mail

Hva koster turen? send spørsmål om pris

For raskere saksbehandling oppgi turens dato, klokkeslett og løyvenummer (taklampenr). Denne informasjonen finner du på kvitteringen.

Alltid åpent

Vårt kundesenter når du ved å ringe 02323 døgnet rundt.

Senteret mottar alle typer taxibestillinger, og besvarer mer enn to millioner telefonanrop i året. I tillegg til anropene blir tilsvarende andel av våre bestillinger utført gjennom automatiske bestillingsløsninger.

Tilbake
Del denne siden: